ثبت شکایت

در صورتی که از سرویس دریافتی راضی نیستید، خواهشمندیم فرم ثبت شکایت را تکمیل نمایید. رسیدگی به شکایات، فوری و خارج از نوبت می باشد. واحد بازرسی، نسبت به پیگیری اعتراض مشتری و جلب رضایت وی اقدام می نماید. پرونده های شکایت توسط واحد حقوقی شرکت همراه شبکه (سهامی خاص) با همکاری وکیل شرکت، رسیدگی شده و ترتیب اثر داده می شود. (دپارتمان بازرسی)

ثبت اعتراض : (فرم شکایت)

لطفا در تکمیل فرم، اطلاعات را به صورت دقیق وارد نمایید. در بیان اعتراض خود، دقیقا مورد یا مشکل توضیح داده شود. اعلام شماره سفارش جهت پیگیری الزامی است.

ثبت اعتراض / شکایت :
لطفا نام و نام خانوادگی تان را اعلام نمایید.
لطفا شماره تماس (ترجیحا شماره تلفن همراه) را اعلام نمایید.
لطفا آدرس ایمیل تان را با دقت وارد نمایید.
لطفا شماره فاکتورتان را جهت پیگیری سریع اعلام نمایید.
لطفا هرگونه مورد، مشکل، پرسش، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را به صورت کامل و دقیق شرح دهید. ارائه توضیحات کامل، روند رسیدگی را سرعت بخشیده و سریعا نسبت به مرتفع نمودن مشکل یا مورد اقدام می گردد.
Max file size is 20 MB. در صورتی که نیاز است فایلی ارسال شود می توانید، ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. در صورتی که نیاز است فایلی ارسال شود می توانید، ارسال نمایید.

شکایت تان پس از ثبت در سیستم، سریعا بررسی می شود. در صورتی که مورد اعلامی محرز گردد، پرونده برای رسیدگی فوری در اختیار واحد حقوقی شرکت قرار می گیرد. با تایید ادعای مشتری و موارد مطروحه، به هر طریقی جبران خسارت خواهد شد.

ثبت شکایت ترجمه وب ترنس

به این نکته واقف هستیم که حتی موفق ترین شرکت ها هم مشتریان ناراضی دارند.این نارضایتی دلایل متعددی می تواند داشته باشد. شکایت مشتریان مجموعه وب ترنس در طول سالیان متمادی در موارد زیر بوده است:

تاخیر در تحویل پروژه افت کیفیت خدمات مشکل در فرمت فایل ناقص بودن فایل تحویلی عدم همخوانی سلایق
  1. جان دی راکفلر می گوید:”من همیشه کوشیده ام هر فاجعه ای را در زندگی ام به یک فرصت بدل کنم “

پذیرای دریافت شکایت و اعتراض تان هستیم. جلب رضایت حضرتعالی، مهم ترین رکن خدماتی مجموعه است. در صورتی که به هر دلیلی سرویس رسانی، انتظارات تان را برآورده ننموده است، خواهشمندیم شکایت خود را تقدیم نمایید. به محض دریافت شکایت، نسبت به بررسی اعتراض و ارسال جوابیه اعلام می شود.

عنوان مشکل/ سهو/ تخلف : زمان رسیدگی : نحوه جلب رضایت زمان تصحیح :
افت کیفیت خدمات همان روز کاری بازبینی/ویرایش/انجام مجدد/ استرداد خسارت بستگی به حجم دارد.
تاخیر در تحویل پروژه فوری استرداد خسارت رسیدگی فوری بازرسی
عدم رعایت درخواست مشتری همان روز کاری بازبینی/ویرایش/انجام مجدد بستگی به حجم دارد.
مشکل در اجرای فرمت فایل ارسالی فوری بازبینی/ویرایش رسیدگی فوری بازرسی
ناقص بودن پروژه فوری بازبینی/ویرایش/استرداد خسارت بستگی به حجم دارد.
وجود مشکلات تایپی در پروژه فوری بازبینی/ویرایش بستگی به حجم دارد.
مشکل در فونت متن ارسالی همان روز کاری بازبینی/ویرایش رسیدگی فوری بازرسی
عدم انطباق سلیقه مشتری و مجری پروژه فوری ویرایش/انجام مجدد بستگی به حجم دارد.
سایر موارد اعتراضی … فوری بستگی به شرایط پروژه دارد. متناسب با نوع سفارش

هر سیستمی مطمئنا مزیت ها و معایبی دارد. مشتریان از طیف های مختلف و با سلیقه های مختلف از خدمات استفاده می کنند. هر موسسه ای مطمئنا شکایت از کالا یا خدمات دریافت می کند. در اکثر مواقع خطای انسانی در مجموعه وب ترنس زمینه ساز ثبت شکایت مشتری می شود.

پس از دریافت شکایت شما مراحل زیر به صورت دقیق و مستند طی می شود :

  • ارزیابی شکایت
  • تشخیص مشکل و تعیین راه حل
  • تفویض اختیارات لازم به مسئول رسیدگی
  • ثبت شواهد و مدارک مرتبط با شکایت در واحد حقوقی
  • تهیه گزارش و تنظیم پیشنهادها برای مشتری و واحد حقوقی
  • دریافت تاییدیه مدیریت و انجام اقدامات لازم
  • در جریان قرار دادن طرف های شکایت (مشتری – مجری پروژه)
  • نهایی سازی شکایت و ارسال پروژه و دلجویی از مشتری
  • تماس با مشتری و دریافت نظرات وی

دریافت شکایت مشتریان مزیت های بسیاری دارد زیرا :

  • ضعف ها و موقعیت های بحران ساز مشخص می شود.
  • مجموعه با سلیقه و نوع نیاز و انتظارات مشتریان خود بیشتر آشنا می شود.
  • شکایت مشتری راه حلی مناسب و کاربردی برای دریافت بازخورد از مشتریان است.
  • امکان دسته بندی پرسنل خدماتی مرکز بر اساس نوع سلایق مشتریان حاصل می شود.
  • شکایت مشتری سبب می شود تا تخلفات سریعا شناسایی شده و از تکرار مجدد آن جلوگیری شود.
  • شکایت مشتریان باعث می شود تا سیستم به مرور به ساختاری بهینه با کمترین میزان شکایت تبدیل شود.

وب ترنس بر اساس نوع شکایت، در صورت تایید ادعای مشتری به طرق زیر دلجویی و جلب رضایت میکند:

پایش و بازبینی فوری ویرایش دقیق و کامل کل متن رفع فوری نواقص و انجام مجدد
پرداخت خسارت نقدی ویرایش و پرداخت خسارت نقدی برخورد با پرسنل متخلف و جلب رضایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *