دفتر نمایندگی

به دفتر نمایندگی وب ترنس خوش آمدید.

شبکه وب ترنس، کارگزار معتبر و تخصصی خدمات آکادمیک می باشد. در این بخش نحوه همکاری نمایندگی با وب ترنس جهت ثبت پروژه تشریح شده است. نمایندگان گرامی با مطالعه دقیق این بخش می توانند به سادگی به تمامی امور تسلط یافته و همکاری خود را آغاز نمایند. ساز و کار خدماتی وب ترنس بسیار ساده و در عین حال سریع می باشد.

نمایندگان وب ترنس در این سازو کار وظایفی را بر عهده دارند که به شرح زیر است :

  1. دریافت فایل از مشتری
  2. ارائه اطلاعات فاکتور به مشتری
  3. دریافت هزینه از مشتری
  4. پرداخت هزینه سفارش به حساب وب ترنس
  5. تکمیل فرم نهایی برای هر سفارش
  6. تحویل نسخه نهایی پروژه به مشتری
  7. ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی مشتری

شمای کلی نحوه فعالیت نمایندگان به شرح زیر است. در صورتی که در هر مرحله ابهامی وجود دارد لطفا طرح نمایید.

  1. مشتری فایل مورد نظرش را در اختیار نمایندگی ترجمه قرار می دهد.
  2. توضیحات و درخواست های مشتری با دقت ثبت شده و به اطلاع وب ترنس می رسد.
  3. نمایندگی فایل مشتری را برای وب ترنس ارسال نموده و فاکتور دریافت می نماید.
  4. پس از دریافت فاکتور، نمایندگی قیمت و زمان تحویل را به مشتری اعلام می نماید.
  5. در صورت پذیرش زمان و هزینه توسط مشتری، نمایندگی نسبت به اخذ وجه و اطلاعات از مشتری اقدام می نماید.
  6. نمایندگی با مراجعه به بخش صورتحساب نسبت به تکمیل فرم نهایی اقدام نموده و درخواست را ثبت می نماید.
  7. در روز و ساعت اعلام شده پروژه در قالب نسخه نهایی تحویل نمایندگی می شود.

مسائل مرتبط با نوع فرمت فایل مشتری :

مشتریان متن های خود را با فرمت های مختلفی ارسال می نمایند. کار کردن با برخی فرمت ها آسان و با برخی دشوار است. متون به دو صورت فایلی و چاپی تحویل وب ترنس و نمایندگان می شوند. دریافت و ارسال فایل ساده و سریع بوده و نیازی به آموزش ندارد. در خصوص فایل های چاپی، محدودیت هایی وجود دارد که در جدول ذیل آن به اشاره شده است :

فرمت متن نحوه ارسال به وب ترنس
PDF از طریق فرم ثبت سفارش در سایت وب ترنس / ایمیل / تلگرام
WORD از طریق فرم ثبت سفارش در سایت وب ترنس / ایمیل / تلگرام
TEXT (TXT) از طریق فرم ثبت سفارش در سایت وب ترنس / ایمیل / تلگرام
HTML از طریق فرم ثبت سفارش در سایت وب ترنس / ایمیل / تلگرام
تصاویر (فایل) از طریق فرم ثبت سفارش در سایت وب ترنس / ایمیل / تلگرام
Link (url) امکان دارد مشتری آدرس اینترنتی یک سایت یا صفحه را به نمایندگی دهد. نمایندگی کافیست آدرس فوق را جهت تخمین هزینه در اختیار وب ترنس قرار دهد.
متن چاپی اسکن متن و ارسال آن – در صورتی که حجم بسیار زیاد باشد، متن را به دفتر مرکزی وب ترنس پست نمایید. پس از تهیه اسکن، نسخه اصلی مجدد به نمایندگی ارجاع می گردد.هزینه پستی در مرحله دریافت و ارجاع بر عهده مشتری می باشد.

هزینه پستی متن چاپی :

در متن های به صورت چاپی، رویت فایل جهت تخمین هزینه و تنظیم پیش فاکتور الزامی است. فاکتور بر اساس تعداد کلمات متن صادر می شود. نمایندگی موظف به اعلام تعداد کلمات متن است. چون شمارش کلمات نیازمند استفاده از نرم افزارهای خاصی است درخواست می شود نماینده فایل را ارسال نماید. اگر مشتری متن خود را به صورت صفحات زیاد چاپی یا کتاب تحویل نماینده نماید دو راه برای اعلام هزینه وجود دارد :

  • تخمین هزینه حدودی : در این روش تخمین، تعدادی از صفحات متن برای وب ترنس ارسال می شود (به صورت اسکن) و همچنین تعداد کل صفحات متن نیز اعلام می شود. بر اساس اطلاعات داده شده، پیش فاکتور به صورت حدودی تنظیم و ارسال می شود. در صورتی که مشتری هزینه را پذیرفت، متن مورد نظر به دفتر مرکزی وب ترنس پست خواهد شد. هزینه پستی در هر دو نوبت دریافت متن و ارجاع متن به نمایندگی بر عهده مشتری است که می بایست هزینه آن توسط نمایندگی از مشتری اخذ شود.
  • تخمین هزینه دقیق : در صورتی که مشتری خواهان اطلاع یافتن از هزینه دقیق پروژه باشد، می بایست متن را برای وب ترنس ارسال نماید. ارسال متن از طریق پست پیشتاز بوده و وب ترنس پس از دریافت متن، اسکن خوانش آن را تهیه نموده و متن را به آدرس نماینده ارجاع می دهد.

پذیرش زمان تحویل و هزینه اعلامی توسط مشتری :

در صورتی که مشتری با زمان و هزینه موافق بود، نمایندگی نسبت به اخذ هزینه از مشتری اقدام می نماید. در این مرحله، نمایندگی وارد بخش صورتحساب شده و فرم نهایی را تکمیل می نماید. در این فرم اطلاعاتی خواسته شده است که می بایست با دقت تکمیل شود. همچنین نماینده گرامی می بایست کد نمایندگی خود را در فرم نهایی وارد نماید.  ثبت دقیق و صحیح اطلاعات مشتری جهت پیگیری های بعدی الزامی است. اطلاعاتی که می بایست در مرحله تکمیل فرم نهایی در بخش صورتحساب از مشتری درخواست نمایید :

  • نام و نام خانوادگی مشتری
  • شماره تماس (تلفن همراه – تلفن ثابت)
  • آدرس ایمیل معتبر
  • رشته تخصصی مرتبط با پروژه
  • سرویس انتخابی توسط مشتری
  • تاریخ پرداخت هزینه
  • دریافت توضیحات مرتبط با سفارش

دریافت توضیحات مرتبط با سفارش بسیار مهم است. اگر مشتری درخواست خاصی دارد می بایست حتما در این بخش ثبت نمایید . بعنوان مثال : مشتری امکان دارد منابعی را جهت کمک به مترجم اعلام نماید، بنابراین درج دقیق خواسته و نیاز مشتری و مستندات در بخش توضیحات الزامی است.

اعلام شماره فاکتور به مشتری :

بمنظور پیگیری سفارش توسط مشتری می بایست ” شماره فاکتور ” را به مشتری اعلامی نمایید و از وی بخواهید تا لحظه دریافت پروژه خود، این شماره را در اختیار داشته باشد. جهت پیگیری های بعدی و یا استعلام وضیت پروژه نمایندگی می بایست شماره فاکتور را اعلام نماید. همچنین جهت رسیدگی صحیح و فوری به درخواست های مشتریان توسط نمایندگی، اطلاع مشتری از شماره فاکتورش الزامیست.

  • جهت اعتباربخشی، شماره فاکتور مشتری را به شماره تلفن همراه اش sms نمایید.

ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی مشتری :

امکان دارد در حین پروسه انجام سفارش، مشتری با نمایندگی تماس بگیرد و مسائلی را در حوزه های مختلف کاری طرح نماید. در صورتی که نمایندگی توانایی ارائه پاسخ مناسب را داشته باشد می بایست به صورت مستند از طریق کانال های ارتباطی معتبر نظیر تماس تلفنی، sms و یا چت آنلاین خصوصی با استفاده از اپ های معتبر نظیر تلگرام، مشتری را راهنمایی نماید.

  • در صورتی که موردی طرح شد که نمایندگی قادر به ارائه پاسخ مستند نبود، نمایندگی می بایست با پشتیبانی وب ترنس تماس گرفته و طرح مورد نماید. سریعا پاسخ دقیق و مناسب ارائه گردیده و به اطلاع نمایندگی می رسد.

نحوه استعلام وضعیت پروژه و درصد پیشرفت :

جهت استعلام وضعیت درخواست و همچنین میزان پیشرفت پروژه، کافیست شماره فاکتور را اعلام نمایید.

  • می توانید از طریق ایمیل و یا تلگرام نیز شماره فاکتور را اعلام نمایید.
  • می توانید از طریق بخش تماس با ما، فرم استعلام وضعیت پروژه را تکمیل نمایید.

در کوتاه ترین زمان ممکن وضعیت درخواست اعلام می گردد.

تحویل پروژه در قالب نسخه نهایی به مشتری :

وب ترنس با دریافت سفارش، نسبت به رسیدگی فوری و آغاز پروسه خدماتی اقدام می نماید. مطابق آنچه در فاکتور اعلام شده است سفارش در روز و ساعت اعلامی به ایمیل نمایندگی ارسال می شود. شماره هر سفارش در ایمیل در بخش subject ثبت می شود. نمایندگی با دریافت نسخه نهایی ،فایل را در اختیار مشتری خود قرار می دهد. پس از ارسال فایل به مشتری از طریق ایمیل، تلگرام و یا چاپی، با مشتری تماس گرفته و اعلام می نماید که سفارش تحویل شده است.

  • مزید امتنان خواهد که نمایندگی دو تا سه روز پس از تحویل سفارش، با مشتری تماس گرفته و نظر وی را در خصوص خدمات دریافتی اخذ نموده و به وب ترنس منعکس نماید.

رسیدگی به شکایت و اعتراض مشتری :

در صورتی که به هر دلیلی مشتری پس از دریافت سفارش، اعتراض یا شکایتی داشت. ضمن برخورد مناسب با مشتری، این اطمینان را به مشتری بدهید که تحت هر شرایطی جلب رضایت خواهد شد. با مراجعه به بخش بازرسی، نسبت به ثبت شکایت در سیستم اقدام نمایید. با دریافت شکایت و موردی که به عنوان اعتراض مشتری ثبت شده است سریعا نسبت به رسیدگی و جلب رضایت اقدام می گردد.

لطفا با مطالعه دقیق متن قراداد خدماتی وب ترنس، جزئیات مرتبط با قرارداد را در اختیار مشتری قرار دهید. همچنین می توانید با پرینت قرارداد، قراداد را به امضای مشتری برسانید. اطلاع کامل از مفاد قرارداد خدماتی رسیدگی به اعتراضات را سریع تر و سهل تر می نماید.

راهنمای دریافت نقدی سود نمایندگی :

فاکتور ترجمه دارای ۵ ردیف متفاوت خدماتی است. سرعت های ترجمه به شرح زیر است :

برای هر سرعت تعرفه مشخصی اعلام می شود. در فاکتور ترجمه مبلغ پرداختی هر ردیف اعلام می شود. نمایندگی در صورت ثبت سفارش توسط مشتری، کمیسیون خود را اخذ نموده و مابقی مبلغ را به حساب وب ترنس پرداخت نموده و فرم نهایی را در بخش ” صورتحساب ” تکمیل می نماید.

سایر خدمات وب ترنس و نحوه همکاری نمایندگان :

وب ترنس خدمات جانبی دیگری را علاوه بر ترجمه ارائه می دهد. مهم ترین خدمات جنبی وب ترنس به شرح زیر است :

این خدمات به صورت توافقی بوده و تعرفه اش با نمایندگان هماهنگ می شود.

به عنوان مثال در صورتی که سفارش طراحی پاورپوینت به عنوان نماینده دارید، می توانید کد نمایندگی خود را جهت دریافت تخفیف مازاد اعلام نمایید. مبلغ با تخفیف بالا برای نماینده اعلام می شود. نماینده مختار است مبلغ اعلامی وب ترنس را تا سقفی که مشتری توانایی پرداخت آن را دارد افزایش داده و اعلام نماید. در صورت پذیرش هزینه و زمان توسط مشتری، نماینده نسبت به ثبت نهایی درخواست اقدام می نماید. مبلغ اعلام شده در فاکتور را به حساب وب ترنس پرداخت نموده و مابقی مبلغ را به عنوان کمیسیون همکاری خود اخذ می نماید.

  • مثال : نماینده سفارش طراحی پاورپوینتی را با اعلام کد نمایندگی در سیستم ثبت نمود. وب ترنس هزینه را ۲۰ هزار تومان اعلام می نماید. نمایندگی مختار است با توجه به توان مشتری مبلغی را مازاد بر رقم اعلامی وب ترنس اعلام نماید. فرضا نمایندگی مبلغ را ۳۰ هزار تومان اعلام می نماید. در صورت پذیرش مشتری، نمایندگی مبلغ ۲۰ هزار تومان را به حساب وب ترنس واریز نموده و مابقی را که ۱۰ هزار تومان می باشد به عنوان کمیسیون خود اخذ می نماید.

خواهشمندیم هرگونه مورد، پرسش، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق بخش نظرات (ذیل) و یا بخش تماس با ما طرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *