اخذ نمایندگی آنلاین

اخذ نمایندگی آنلاین | شبکه وب ترنس، متشکل از مترجمین، طراحان، نویسندگان، ویراستاران و برنامه نویسان ماهر و با تجربه است. خدمات شبکه وب ترنس به صورت تخصصی با کیفیت مناسب، قیمت رقابتی و سرعت بالا ارائه می شوند. بازار هدف خدمات شبکه وب ترنس که شامل ترجمه، ویرایش، طراحی پاورپوینت، ویراستاری، تایپ و خدمات فنی تحت وب می باشد بسیار وسیع است.

گردش مالی در بازار خدمات دانشجویی قابل قبول بوده و توجیح اقتصادی مناسبی دارد.

جهت اخذ نمایندگی آنلاین خدمات ترجمه تخصصی وب ترنس خواهشمندیم فرم تقاضای نمایندگی را تکمیل نمایید. در تکمیل اطلاعات خواسته شده نهایت دقت را مبذول دارید. اطلاعات با دقت بررسی شده و به فرم های ناقص ترتیب اثر داده نمی شود.

اخذ نمایندگی آنلاین وب ترنس
لطفا نام و نام خانوادگی تان را وارد نمایید.
لطفا آدرس ایمیل تان را وارد نمایید.
لطفا شماره تلفن همراه و تلفن ثابت تان را اعلام نمایید.
لطفا آدرس دقیق پستی محل سکونت و فعالیت و کد پستی ده رقمی هر یک را اعلام نمایید.
لطفا توضیحات کاملی را در خصوص سوابق تحصیلی و تجارت کاری تان ارائه دهید.
لطفا آدرس وب سایت یا وبلاگ تان را اعلام نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا اسکن کارت ملی تان را ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا اسکن شناسنامه تان را ارسال نمایید.

سرعت دسترسی به خدمات تحت وب، باعث شده است تا گروه کثیری از مشتریان از کسب و کارهای سنتی جدا شده و به سمت کسب و کار آنلاین بپیوندند. فضای کسب و کار مجازی به گونه ای است که فعالیت آن ملزم به رعایت نکات بسیاری است. خصوصا در بحث سرعت و کیفیت و هزینه می بایست به گونه ای عمل کرد که رقبا قابلیت رقابت با برند و خدمات و کالای شما را نداشته باشند.

وب ترنس، در هر ۳ مقوله هزینه، کیفیت و سرعت مناسب ترین پلن ها را به نمایندگان و مشتریان پیشنهاد می دهد. همین امر سبب شده است تا، تعداد کثیری مشتری از خدمات وب ترنس بهره مند شوند و از سوی دیگر، تعداد نمایندگان خدمات آنلاین و تخصصی وب ترنس نیز افزایش یابد. اگر تمایل دارید به عنوان نمایندگی آنلاین، خدمات ترجمه را تبلیغ نموده و کسب درآمد کنید می بایست خلاقیت لازم را داشته باشید.

  • گام اول در کارآفرینی و کسب درآمد اینترنتی، خلاقیت است.

در فضای وب، کار تکراری پاسخگو نیست. اگر به دنبال کپی کاری و اقتباس از سیستم های فعال وب باشید، شانس موفقیت چندانی نخواهید داشت مگر اینکه ایده پرداز و خلاق باشید و بتوانید سرویسی را که طرفداران بسیاری دارد با شکل و شمایل و امکانات و مزیت های بهتری ارائه دهید. بنابراین شرط لازم و اساسی موفقیت در تجارت الکترونیکی و خصوصا در بخش ترجمه آنلاین و تخصصی تولید ایده و توانایی اجرای آن است.

بررسی نیازهای مردم در حوزه ترجمه سبب می شود تا با دیدی دقیق تر و ماهرانه تر به سمت جذب مشتری گام بردارید. .

اگر به دنبال راه اندازی نمایندگی ترجمه آنلاین هستید نیازمند تخصیص سرمایه هنگفت نخواهید بود. در این کار شکست شما صرفا زمانی است که صرف می کند اما در مقابل تجارب ارزشمندی را به دست می آورید. در فعالیت های فیزیکی، شکست در تجارت، خسارت های مالی بسیار سنگینی را تحمیل می کند.

مهم ترین شرط اعطای نمایندگی به وب سایت ها :

  • متقاضیان دریافت نمایندگی ترجمه وب ترنس، می بایست نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت، معدن و تجارت را داشته باشند.

حدود خدمات و قوانین و مقررات مشخص و مدون است. در این تعامل تجاری نمایندگی ترجمه صرفا وظیفه جذب مشتری را بر عهده دارد. وب ترنس به عنوان کارگزار ترجمه تخصصی و آکادمیک، وظیفه سرویس رسانی در این بخش را بر عهده دارد. موارد مهمی که در اعطای نمایندگی ترجمه آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد به شرح زیر است :

ارائه مستندات دال بر آشنایی نمایندگی با ترجمه و امور مرتبط دریافت مدارک و اسناد مرتبط با دانش در حوزه ترجمه و تجارب کاری مرتبط
ترافیک مناسب وب سایت ترجمه بررسی رتبه وب سایت، بررسی سئو وب سایت، سال تاسیس، بررسی ظاهر وب سایت و ساختار خدماتی
انطباق ساز و کار خدماتی سایت با تارنمای وب ترنس بررسی وب سایت نمایندگی از لحاظ تطابق سیستم سرویس رسانی با ساختار وب سایت وب ترنس در حوزه ترجمه و خدمات جنبی مرتبط
داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به نام متقاضی نمایندگی بررسی نماد اعتماد و اصالت نماد – نماد می بایست به نام متقاضی نمایندگی صادر شده باشد.
در اختیار داشتن درگاه پرداخت آنلاین (اختیاری) اگر وب سایت دارای درگاه پرداخت آنلاین باشد به مراتب بهتر خواهد بود. در صورت دریافت به صورت نقدی یا از طریق سیستم شتاب، می بایست وجه مربوطه در همان روز به حساب وب ترنس واریز شود.
تامین امنیت اطلاعات مشتری نظیر فایل، هویت وی و … بررسی نحوه ذخیره سازی فایل و اطلاعات مشتری در نرم افزار مدیریت سایت نمایندگی – در صورت وجود ایرادات، تذکرات لازم داده می شود.
پاسخگویی مناسب به مشتری و ارائه اطلاعات تماس کامل بررسی ساختار سایت و سیستم پشتیبانی و CRM نمایندگی – برقراری تماس های رندوم با پشتیبانی وب سایت نمایندگی جهت تایید سطح پاسخگویی نمایندگی به مشتریان
اعلام دقیق ساعات کاری در سایت و پشتیبانی آنلاین بررسی بازه زمانی فعالیت وب سایت – میزان اثربخشی ساعات کاری در روند سرویس رسانی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ترجمه کلیک نمایید » نمایندگان وب ترنس  –  دفتر نمایندگی وب ترنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *