اخذ نمایندگی فیزیکی

به بخش اخذ نمایندگی فیزیکی شبکه کشوری وب ترنس خوش آمدید.

شبکه وب ترنس با توجه به حجم سفارشات و وسعت بازار هدف، نسبت به اعطای امتیاز نمایندگی اقدام می نماید. ترافیک حوزه خدمات دانشجویی همواره مناسب بوده و توجیه پذیری اقتصادی دارید. همچنین ارزش خدماتی نیز مناسب بوده و قابل قبول است. از سوی دیگر، امنیت این بازار در کنار نیروی فعال بیشمار و متقاضیان کثیر، فضای کسب و کار مناسبی را برای مشتریان و فعالین این بخش ایجاد نموده است.

لطفا جهت اخذ نمایندگی فیزیکی خدمات ترجمه وب ترنس ،فرم ذیل را تکمیل نمایید. صرفا به فرم هایی ترتیب اثر داده می شود که ناقص نبوده و صحت اطلاعات مورد تایید باشد.

اخذ نمایندگی فیزیکی وب ترنس
لطفا نام و نام خانوادگی تان را وارد نمایید.
لطفا آدرس ایمیل تان را وارد نمایید.
لطفا شماره تلفن همراه و تلفن ثابت تان را اعلام نمایید.
لطفا آدرس دقیق پستی محل سکونت و فعالیت و کد پستی ده رقمی هر یک را اعلام نمایید.
لطفا توضیحات کاملی را در خصوص سوابق تحصیلی و تجارت کاری تان ارائه دهید.
Max file size is 20 MB. لطفا اسکن کارت ملی تان را ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا اسکن شناسنامه تان را ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا تصویر محل فعالیت تان را ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا تصویر محل فعالیت تان را ارسال نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا تصویر محل فعالیت تان را ارسال نمایید.
لطفا آدرس محل کسب را به صورت دقیق همراه با کدپستی 10 رقمی اعلام نمایید.
Max file size is 20 MB. لطفا کروکی محل کسب تان را به صورت تصویر ارسال نمایید.

اخذ نمایندگی ترجمه وب ترنس مزیت هایی دارد که به شرح زیر است :

  • بهره مندی از حاشیه سود مناسب
  • پرداخت فوری و نقدی سود نمایندگی
  • عدم وجود کاغذبازی های پیچیده و وقت گیر
  • تضمین کیفیت مطلوب خدمات ترجمه تخصصی
  • پشتیبانی لحظه ای و پاسخگویی فوری به تماس
  • مدیریت زمان و هزینه و جلب رضایت نمایندگی
  • گارانتی تام و پوشش کامل تمامی خدمات ترجمه
  • معرفی نمایندگی در تارنما و کانال ارتباطی مجموعه
  • انجام ترجمه با سرعت بالا مطابق نیاز مشتری و نمایندگی
  • اعلام هزینه مناسب و رقابتی در مقایسه با سایر مراکز ترجمه

شرایط اعطای نمایندگی فیزیکی ترجمه و خدمات جنبی :

وب ترنس به عنوان مجموعه ای معتبر و تخصصی در حوزه ترجمه آنلاین (ترجمه تخصصی – ترجمه فوری – ترجمه دانشجویی – ترجمه غیر رسمی) فعالیت می نماید. مشتریان وب ترنس از اقشار مختلف در دسته بندی علمی-فرهنگی – تخصصی قرار دارند. نحوه تعامل با مشتریان بسیار مهم است. همچنین، داشتن دانش کافی در بخش ترجمه خصوصا ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بسیار مهم بوده و حائز اهمیت است. موارد مهم در اعطای نمایندگی ترجمه فیزیکی :

  • در اختیار داشتن پروانه کسب معتبر
  • در اختیار داشتن فضای کسب و کار مناسب
  • اعلام دقیق اطلاعات تماس با نمایندگی به مشتریان
  • تعیین ساعات دقیق کار و فعالیت نمایندگی به مشتریان
  • ارائه فاکتور یا رسید معتبر به مشتری در قبال وجه دریافتی
  • در اختیار داشتن سخت افزارهای مرتبط نظیر چاپگر، اسکنر و …
  • آشنایی و مهارت کامل اپراتور در کار با اسناد و انواع فرمت ها
  • ارائه مستندات دال بر آشنایی نمایندگی با ترجمه و امور مرتبط
  • ارسال تصاویر مرتبط با محیط کاری همراه با تصویر تابلو نمایندگی

اعطای نمایندگی ترجمه فوری و خارج از نوبت اداری است. اعطای نمایندگی ترجمه برای تمام شهرهای کشور با هدف افزایش دامنه فعالیت و میزان سرویس رسانی انجام می شود. نمایندگی های وب ترنس می توانند به راحتی خدمات ترجمه تخصصی و دانشگاهی (آکادمیک – غیررسمی) را ارائه نمایند. نمایندگی های ترجمه می بایست تابع قوانین و مقررات مجموعه وب ترنس باشند. مهم ترین نکاتی که می بایست نمایندگان ترجمه رعایت نمایند به شرح ذیل است :

  • فعالیت مداوم نمایندگی
  • پشتیبانی دقیق و پاسخگویی فوری
  • تامین ترافیک کاری لازم برای دپارتمان ترجمه
  • راهنمایی دقیق مشتریان و ارائه اطلاعات مفید
  • پرداخت سریع مبالغ اخذ شده از مشتریان به حساب مرکز
  • حفظ محرمانگی اطلاعات همکاری و جلوگیری از نشر اسرار کاری
  • احترام به حقوق مشتریان مراجعه کننده
  • داشتن صبر و حوصله و درایت لازم و کافی در برخورد با مشتری
  • دقت و صبر و حوصله کافی در ثبت توضیحات مشتری و درخواست وی
  • رعایت انصاف در قیمت گذاری و عدم گران فروشی ترجمه
  • عدم سوء استفاده از عنوان و نام مجموعه ترجمه وب ترنس
  • عدم انتشار و چاپ و فروش متن اصلی مشتری و ترجمه آن
  • در دسترس بودن نمایندگی جهت تسریع امور و رسیدگی به درخواست ها
  • ثبت سریع درخواست دریافت گزارش وضعیت پروژه و اطلاع رسانی به موقع به مشتری
  • یاری رساندن به مجموعه وب ترنس در دعاوی و برخورد صحیح با مشتری جهت حل مشکلات
  • عدم ارائه اطلاعات نادرست به مشتری در خصوص خدمات و سرویس
  • صداقت کاری و عدم دادن وعده و وعیدهای غیرواقعی به مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *