استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب (Marketer) ترجمه، جز اولویت های مرکز ترجمه وب ترنس است. بازاریابی ترجمه (Translation marketing) به صورت حضوری و آنلاین سودآوری مناسبی دارد. بازار هدف وسیع بوده و سرعت سرویس رسانی بالاست. بازار هدف ترجمه شامل موارد زیر است :

  • اساتید دانشگاهی
  • دانشجویان (کارشناسی، ارشد و دکترا)
  • شرکت های خصوصی داخلی و خارجی
  • سازمان ها و نهادهای دولتی
  • موسسات آموزشی
  • موسسات علمی پژوهشی
  • کسب و کارهای آنلاین
  • رسانه ها (چاپی، صوتی، تصویری، آنلاین)
  • صنایع تولیدی داخلی و خارجی
  • فعالین صنعت تورسیم و گردشگری
  • و بسیاری دیگر …

وب ترنس خدمات تخصصی خود در بخش ترجمه (و همچنین سایر خدمات) را در سطح بالایی ارائه می دهد. ویژگی های عمده و مهم سرویس های آنلاین وب ترنس، جلب رضایت مشتری را به دنبال دارد. بنابراین، فعالیت بازاریابان راحت تر و تداوم درآمدزایی شان تضمین شده می باشد. برجسته ترین ویژگی های سرویس های تخصصی وب ترنس به شرح زیر است:

  • کیفیت بسیار بالا
  • هزینه بسیار مناسب
  • سرعت تحویل بالای پروژه
  • فعالیت بدون تعطیلی مجموعه
  • پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی
  • خدمات جنبی رایگان (تایپ و ویرایش)
  • اعمال طرح های تخفیف حداکثری و طولانی مدت

کار بازاریاب بسیار راحت تر است. زیرا تبلیغ وی موجب جلب رضایت مشتری می شود. هر آنچه در تبلیغات بیان می شود، به عینه در مرحله دریافت سرویس تجربه می شود. وب ترنس، صرفا در قبال جلب رضایت مشتری، هزینه ماخوذه را به مجری پروژه پرداخت می نماید.

استخدام بازاریاب

تکمیل فرم استخدام بازاریاب :

در صورتی که تمایل دارید به عنوان بازاریاب در حوزه ترجمه فعالیت نمایید، فرم ذیل را تکمیل نمایید.

 

پس از تکمیل فرم، اطلاعات و راهنمای همکاری در قالب دفترچه ای به ایمیل تان ارسال خواهد شد.

ترجمه شغلی است سنتی. پیشینه طویلی دارد. شناخته شدن یک مترجم، به معنای افزایش توان اقتصادی و سودآوری آن است. حال اگر این مساله را به یک مجموعه ترجمه یا گروه ترجمه تعمیم دهیم قضیه برجسته تر می شود. اگر تیم ، موسسه، دارالترجمه یا سایتی در بخش ترجمه زبانزد خاص و عام شود، پویایی قابل توجهی خواهد داشت. جریان مالی هنگفتی را تصاحب می نماید. تمامی دست اندرکاران این تعامل فرهنگی-علمی-تجاری نیز جز دی نفعان خواهند بود.

وظیفه بازاریابان بسیار خطیر و مهم است. هر شرکتی توان مشخصی در تبلیغات دارد. امروزه، کانال های متعددی برای تبلیغ یک کسب و کار در اختیار مدیران قرار دارند. در این بین، بازاریابان حرفه ای، می توانند پتانسیل ها را شناسایی و از فرصت ها نهایت بهره را ببرند.

برای بازاریابی خدمات ترجمه تخصصی و آنلاین شش راه وجود دارد:

۱ شغل تان را می بایست در هر ملاقاتی با اطرافیان در میان گذارید. برگزاری جلسات با مشتریان و قرار ملاقات مکرر
۲ فعالیت خود را به صورت آنلاین و اینترنتی تثبیت نموده و گسترش دهید. راه اندازی وب سایت، وبلاگ، ایمیل مارکتینگ و …
۳ از بین آشنایان، اعضای خانواده، رفقا و مشتریان سابق، مشتریانی بیابید. تبلیغات دهان به دهان، ترغیب به ثبت سفارش
۴ استفاده از مفاهیم کاربردی بازاریابی (نظیر بازاریابی پارتیزانی) در این خصوص جستجو نمایید. بسیار مهم
۶ طراحی حرفه ای کارت ویزیت – توزیع کارت ویزیت و تراکت در طولانی مدت توزیع حداقل ۱۰ کارت ویزیت در روز

بازار ترجمه بازار تجاری خوبی دارد. در صورت فعالیت حرفه ای و منظم، سودآوری بالایی عاید بازاریاب خدمات ترجمه تخصصی می شود.

شرایط استخدام بازاریاب

بازاریابان در کسب و کار های آنلاین و اینترنتی به سه دسته تقسیم می شوند :

  1. افراد نامناسب
  2. افراد مبتدی ولی مستعد و آموزش پذیر
  3. افراد ماهر و حرفه ای در فروش

استخدام بازاریاب

استخدام کارشناس فروش و بازاریاب برای شرکت حیاتی است. هر چند کیفیت کار خوب باشد و مشتریان خود مبلغ خدمات باشند. نیاز است تا تیمی حرفه ای تبلیغات را بر عهده گیرد . علم بازاریابی را به کار گیرد و ترافیک کاری مرکز را افزایش دهد. شرایط استخدام بازاریاب حضوری و آنلاین (بازاریاب اینترنتی) به گونه ای تعریف شده است که پاسخگوی نیاز شرکت باشد. اگر می خواهید به عنوان بازاریاب در این حوزه فعالیت نمایید می بایست شرایط زیرا را دارا باشید :

  • از آزمایش و آزموده شدن حراسی نداشته باشید.
  • تعریف صحیحی از بازاریابی در این حوزه داشته باشید.
  • از لحن و بیان انگیزشی برخوردار بوده و روانکاو باشید.
  • مهارت تولید محتوا و مفهوم موثر و مفید را داشته باشید.
  • جنسیت خود را ملاک ناتوانی یا مناسب نبودن قرار ندهید.
  • از تجربه کاری و تجربه فروش در حوزه مربوطه برخوردار باشید.
  • میل به آموزش داشته و مشتاق یادگیری مفاهیم کاربردی جدید باشید.
  • بتوانید فعالیت های بازاریابی سایر رقبا را رصد، تحلیل و پیاده سازی کنید.
  • توانایی شناسایی منابع و فرآیندهای مهم در پروسه بازاریابی و فروش را داشته باشید.
  • با مدل پرداخت در حوزه بازاریابی مطابق آنچه شرکت ارائه می دهد انطباق داشته باشید.

اولویت استخدام بازاریاب ترجمه و خدمات دانشجویی

در برخی شهرها بازاریابان ترجمه سود کلانی دارند. وب ترنس بر اساس شهرهای پردرآمد را برای بازاریابان مشخص کرده است. درآمد مناسب برای بازاریابان حداقل ۱ میلیون تومان و حداکثر ۱۰ میلیون تومان در ماه، در نظر گرفته می شود. برخی شهرها دارای مراکز آموزشی پر ترافیک و برخی دارای مراکز آموزشی کم ترافیک هستند.  شهرهای پرجمعیت، شهرهای زیارتی، شهرهای سیاحتی و توریستی، شهرهای صنعتی، شهرهای مرزی، بنادر و پایتخت بیشترین حجم ترافیک را دارند.

استخدام بازاریاب در ایران در شهرهای زیر در اولویت قرار دارد :

رتبه: نام شهر : جمعیت تقریبی : سرشماری: ردیف استخدامی : درآمد بازاریاب حرفه ای:
۱ تهران ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۷ میلیون تومان
۲ مشهد ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۵ میلیون تومان
۳ اصفهان ۱٬۹۶۱٬۲۶۰ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۴ میلیون تومان
۴ کرج ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۴ میلیون تومان
۵ شیراز ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۴ میلیون تومان
۶ تبریز ۱٬۵۵۸٬۶۹۳ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۴ میلیون تومان
۷ قم ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۸ اهواز ۱٬۱۸۴٬۷۸۸ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۹ کرمانشاه ۹۴۶٬۶۵۱ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۱۰ ارومیه ۷۳۶٬۲۲۴ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۱۱ رشت ۶۷۹٬۹۹۵ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۱۲ زاهدان ۵۸۷٬۷۳۰ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۳ میلیون  تومان
۱۳ همدان ۵۵۴٬۴۰۶ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۴ کرمان ۵۳۷٬۷۱۸ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۵ یزد ۵۲۹٬۶۷۳ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۶ اردبیل ۵۲۹٬۳۷۴ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۷ بندرعباس ۵۲۶٬۶۴۸ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۸ اراک ۵۲۰٬۹۴۴ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۱۹ اسلام‌شهر ۴۴۸٬۱۲۹ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۲۰ زنجان ۴۳۰٬۸۷۱ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۲ میلیون تومان
۲۱ سنندج ۴۱۲٬۷۶۷ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۱ میلیون تومان
۲۲ قزوین ۴۰۲٬۷۴۸ سال ۱۳۹۵ استخدام بازاریاب ترجمه بالای ۱ میلیون تومان

روش های موثر در بازاریابی آنلاین و اینترنتی

امروزه، صحبت در این مورد شاید بدیهی و ساده به نظر رسد. یادآوری و جمع بندی خالی از لطف نیست. هرچند آموزش های لازم برای بازاریابان ارائه می شود. به صورت گزیده ای انواع روش های بازاریابی نتیجه بخش و موفق معرفی می شود. جهت آشنایی کامل با هر یک از روش ها، می توانید با صرف کمی زمان، اطلاعات مستند و ارزشمندی بیابید.

در حالت کلی، فعالیت بازاریابی به صورت آنلاین و اینترنتی در ۶ شاخه کلی زیر خلاصه می شود :

  1. SEO : مهم ترین ابزار تبلیغی و پیچیده ترین روش تبلیغ (هزینه بالا)
  2. Social Media Marketing : بازاریابی با شبکه های اجتماعی (رایگان و زمان بر – پولی با هزینه بالا)
  3. بازاریابی محتوا (Content Marketing) : انتشار محتوا بکر و ناب و جذب حداکثر ترافیک اینترنتی
  4. بازاریابی مبتنی بر ویدئو (Video Marketing) : تاثیر گذاری بالا در مخاطب و جذب حداکثر کاربر
  5. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) : بازاریابی از طریق ارسال انبوه ایمیل به اینباکس کاربران
  6. راه اندازی کمپین تبلیغات پولی (Paid advertising) : تبلیغات در سایت های پربازدید اینترنتی

بازاریاب می بایست در خصوص نحوه فعالیت در هر شاخه، از تجربه و دانش لازم برخوردار باشد. اگر با جزئیات بخواهیم تمامی اصول و روش های بازاریابی تحت وب را لیست کنیم، جدول زیر راهنمای خوبی خواهد بود. اصول و روش های موثر بازاریابی اینترنتی :

ردیف روش بازاریابی اینترنتی (مناسب خدمات ترجمه، تایپ، طراحی، ویرایش، طراحی پاورپوینت و …)
۱ انتخاب مناسب ترین و موثرترین آگهی ها و ارسال آن به مشتریان هدف (ایجاد انگیزه خرید)
۲ کمک به مشتریان جهت یافتن سرویس ها و محصولات مناسب و مطلوب (جلب رضایت مشتری)
۳ پاسخگویی صحیح و انگیزشی به تماس های تلفنی (احترام به مشتری و جلب اعتماد وی)
۴ استفاده از مهرهای مخصوص و دست نوشته (جلب اعتماد مشتری – نشان دهنده توجه ویژه و بررسی دقیق درخواست مشتری)
۵ ارائه پیشنهاد فروش با تخفیف بیشتر برای مشتری که به تازگی از خدمات استفاده کرده است. (انگیزشی)
۶ خبرنامه (راه اندازی خبرنامه – ارسال اخبار مرتبط و انگیزشی به مشتریان و …)
۷ بازاریابی مشترک (همکاری با ارائه دهندگان محصولات و خدمات مکمل با سرویس و کالای شما)
۸ ارسال بروشور و آگهی ها با تمامی نامه ها و ایمیل های ارسالی به مشتریان (جلب توجه مشتریان)
۹ ارسال پیام تبریک تولد به مشتریان (جلب توجه مشتریان)
۱۰ استفاده از کلمات و عبارات محترمانه (کلمات سحر انگیز – بعنوان مثال : “از شما متشکرم “)
۱۱ شخصیت بخشی به کسب و کار (در المان های تبلیغی از عکس کارکنان و خودتان استفاده نمایید – جلب اعتماد مشتری)
۱۲ یک کارت ویزیت عالی، اثرگذار، شخیص، با پرستیژ کاری بالا و به یاد ماندنی طراحی کنید. (جلب توجه و اعتماد مشتری)
۱۳ برای هر بازاریاب (کارمند) یک کارت ویزیت منحصر به فرد طراحی کنید . (افزایش پرستیژ کاری – جلب رضایت مشتری)
۱۴ بیش از انتظار مشتریان، خدمت کنید. (تخفیف بیشتر، سرعت بیشتر و … – جلب اعتماد و رضایت مشتری)
۱۵ مشتریان و انگیزه شان را با دقت بررسی نموده و بشناسید. (تحلیل دقیق – جلب رضایت و اعتماد مشتری)
۱۶ ارسال ایمیل مستقیم به مشتری (بیش از ۴۰ درصد کاربران به صورت مستقیم از ایمیل خرید می کنند – جلب اعتماد مشتری)
۱۷ از عبارات منفی استفاده نکنید. (در انتخاب کلمات و جمله سازی نهایت دقت را داشته باشید – جلب اعتماد مشتری)
۱۸ بهتر است ابتدا روی بازارهای کوچک متمرکز شوید. (نتیجه گیری بهتر و سریع تر است. شناسایی دقیق بازار و سلیقه مشتری)
۱۹ مصر و پیگیر باشید. (به کرات یادآوری کنید. مثلا اگر sms یا میلی چند بار ارسال شود، در خاطر مشتری می ماند.)
۲۰ قیمت ها را افزایش دهید . (افزایش قیمت ها این پیام و القا را به مشتری می دهد که خدمات شما بهتر است.- جلب توجه)
۲۱ بهترین راه کسب موفقیت در تجارت، نادیده گرفتن رقابت است. (به کسب و کار خود توجه کنید.- مدیریت دقیق زمان و انرژی)
۲۲ خدمات یا کالای خود را به رویدادهای روزانه و عام ربط دهید (بعنوان مثال لینگ برتر فوتبال، همایش و … – جلب توجه مشتری)
۲۳ برای خدمات و فرصت ها تاریخ انقضا تعیین کنید. (خدمات ویژه و تخفیف ها را برای زمانی محدود و مشخص ارائه دهید. )
۲۴ ترس را در مشتری بیشتر کنید. (اگر از ما خرید نکنید فلان خطرها و تهدیدها و خسارت ها تحمیل می شود- جلب اعتماد)
۲۵ هدیه ای بدهید که یادآور شما باشد (هدیه را به مخاطب درست بدهید – مثال هدیه لیوان به درد یک کارمند می خورد و …)
۲۶ هدف فقط کسب درآمد نباشد. (با عشق و علاقه به دنبال جذب مشتری و تبلیغ کار خود باشید. – جلب اعتماد مشتری)
۲۷ ساکنین منطقه هدف تان را با دقت مطالعه و بررسی نمایید. (بودجه مالی، علایق، نقاط ضعف و قوت و … افراد هدف را بشناسید)
۲۸ تبلیغات کوچک تر با دفعات بیشتر بسیار اثر بخش است (به دنبال تبلیغات بزرگ با تکرار کمتر نباشید – به خاطر سپردن آگهی)
۲۹ نیازهای خاص مشتری را شناسایی کنید. (پاسخگویی به نیاز یعنی کسب ثروت – نیازهای خاص مشتری را بشناسید)
۳۰ دسترسی به شما بایستی بسیار راحت باشد. (تمامی روش های ارتباطی را برای تماس مشتری با شما فراهم کنید)
۳۱ سمینارهای معرفی محصول و خدمات برگزار کنید. (فرصتی خلق کنید که مشتری با شما و خدمات شما بیشتر آشنا شود.)
۳۲ ورک شاپ برگزار کنید (به مشتریان دعوت نامه ارسال کنید – توضیحات کامل و هدایای ویژه ای به مشتریان دهید.)
۳۳ برنامه ارتقا و تعالی داشته باشید – (همواره عملکردتان را بهتر کنید. – کیفیت و پرستیژ را افزایش دهید.)
۳۴ با دقت به صحبت های مشتریان گوش دهید. (به مشتری ثابت کنید که به تمامی حرف هایش اهمیت می دهید. جلب اعتماد)
۳۵ مشتریان تان را رتبه بندی کنید (سودآورترین مشتریان را انتخاب کنید – بیشترین تلاش را برای جلب رضایت شان بکنید.)
۳۶ نظرسنجی برگزار کنید. (با طراحی و راه اندازی نظرسنجی ضنم افزایش تعامل مشتری، با سلایق و خواسته مشتری آشنا شوید.)
۳۷ رعایت منطق فازی در ارائه کالا و خدمات (از دید مشتری به محصول و کالا بنگیرد نه دید خود – در فاز مشتری باشید نه مدیر!)
۳۸ مهم ترین سفارشی که می توانید بگیرید سفارش دوم است (ارزشمند : در نوبت دوم خرید، تخفیف بیشتری به مشتری بدهید.)
۳۹ پیشنهاد رقبا را تحلیل و پیشنهاد خود را بهتر کنید. (اگر او ۱ هفته تخفیف ۲۰ درصدی می دهد،شما ۲ روز تخفیف ۴۰ درصد بدهید.)

بازاریابی تنوع بسیاری دارد. این تنوع طول و تفسیر بسیاری دارد. چون این بخش مربوط به استخدام بازاریاب است، در ادامه به انواع روش های بازاریابی حضوری و اینترنتی اشاره می کنیم. تا با دانستن عنوان و نوع بازاریابی، بتوانید تحقیق کامل و جامعی در خصوص داشته باشید. به هر حال، رقابت بین بازاریابان شرط است. بازاریابی که توانایی تحقیق و پژوهش بهتری داشته باشد، نتیجه ملموس تری کسب خواهد کرد.

انواع روش های بازاریابی به شرح زیر است :

بازاریابی فردی بازاریابی فرد به فرد بازاریابی برند بازاریابی دانشگاهی بازاریابی کمینی
بازاریابی با یاری سلبریتی‌ها بازاریابی تعاونی بازاریابی صنعتی (B2B) بازاریابی مکالمه‌ای بازاریابی ابری
بازاریابی مجادله ای یا بحث برانگیز بازاریابی وابسته بازاریابی کانال بازاریابی چابک بازاریابی محتوا
بازاریابی مفهومی بازاریابی اخلاقی بازاریابی همگانی بازاریابی کلاه سیاه بازاریابی مرکز تماس
بازاریابی محتوای تبدیل بازاریابی همهمه‌ای بازاریابی الگوریتمی بازاریابی دیجیتال بازاریابی مقاله‌ای
بازاریابی شرکت‌های بزرگ بازاریابی کارآفرینی بازاریابی نرخ تبدیل بازاریابی تحلیلی بازاریابی سببی
بازاریابی حلقه بسته بازاریابی سبز بازاریابی فرهنگی بازاریابی خانه به خانه بازاریابی ایمیلی
بازاریابي بسته دستمال کاغذی (هدیه) بازاریابی محاسباتی بازاریابی مصرف بازاریابی گروه اجتماعی بازاریابی رفتاری
بازاریابی پایگاه داده ها (دیتابیس) بازاریابی فیس‌بوک بازاریابی مبتنی بر داده بازاریابی تجربی بازاریابی میدانی
بازاریابی واکنش مستقیم بازاریابی جهانی بازاریابی تخریب‌کننده بازاریابی مستقیم بازاریابی تنوع بخشی
بازاریابی داده ها (تحت وب) بازاریابی چریکی بازاریابی صنعتی بازاریابی درون بازی بازاریابی موبایلی
بازاریابی برق آسا یا اعزامی بازاریابی اطلاعاتی بازاریابی اینترنتی بازاریابی محلی بازاریابی جذب‌کننده
بازاریابی سمت چپ مغز بازاریابی وفاداری بازاریابي برخط (آنلاین) بازاریابی چند فرهنگی بازاریابی یکپارچه
بازاریابی درون فروشگاهی بازاریابی چندکانالی بازاریابي عملکرد بازاریابي خبرنامه ای بازاریابی بین‌المللی
بازاریابی رویداد یا گردهمایی بازاریابي مجاورتی بازاریابی تعاملی بازاریابی نفوذی بازاریابي غیرسنتی
بازاریابی قطره‌ای یا چکه ای بازاریابی کلیدواژه بازاریابی افقی بازاریابی داخلی بازاریابی جغرافیایی
بازاریابی دنباله دار یا دم بلند بازاریابي چند سطحی بازاریابي نقاط دور بازاریابي اقناعی بازاریابي اجازه‌ای
بازاریابي رسانه‌های جدید بازاریابي کلیکی بازاریابي فرد به فرد بازاریابي ترویجی بازاریابي محصول
بازاریابي عصبی (نورو مارکتینگ) خودبازاریابی بازاریابي بلادرنگ بازاریابي رابطه‌ای بازاریابي در فضای باز
بازاریابي برون‌خط (آفلاین) بازاریابي اجتماعی بازاریابي علمی بازاریابي پس از کلیک بازاریابي فشار
بازاریابي ويژه بازار(نیش مارکتینگ) بازاریابي خیابانی بازاریابي ورزشی بازاریابي زمان بازاریابي پاسخگویی
بازاریابي بیرون از خانه بازاریابي عمودی بازاریابي سایه‌ای بازاریابي مخفی بازاریابي خریداران
بازاریابي جست و جو اینترنتی بازاریابي معکوس بازاریابي جوانان بازاریابي تحت وب بازاریابي نمایشگاهی
بازاریابي رسانه‌های اجتماعی بازاریابي تلفنی بازاریابي مردمی بازاریابي  Evangelism بازاریابي خدمات
بازاریابي شخصی‌سازی شده بازاریابي کششی بازاریابي رهبری فکری بازاریابي اشانتیونی بازاریابي مخفی کاری
بازاریابي در محل فروش بازاریابي مجدد بازاریابي ویروسی بازاریابي فنی بازاریابي ارجاعی
بازاریابي مبتنی بر آزمون بازاریابي سنتی بازاریابي دهان به دهان بازاریابي منتظر ماندن بازاریابي ویدیویی
بازاریابي تولیدشده توسط کاربر بازاریابي تراکنشی بازاریابي پستی مستقیم بازاریابی کاتالوگ بازاریابي خیریه ای

یکی از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که نباید برخی افکار منفی را پرورش دهید. برخی افکار و عقاید بسیار مخرب هستند. بازاریابی به انرژی و امید و زیادی نیاز دارد. منفی بافی و تزریق عقاید منفی، شکست شما را به دنبال دارد. افکار و برداشت های زیر را هرگز نپذیرید :

  1. مشتری توان پرداخت مبلغ را ندارد!
  2. مشتری نمی خواهد از شما خرید کند!
  3. مشتری هیچ اطلاعی از کالا یا خدمت شما ندارد!
  4. مشتری فقط یک بار از شما خرید خواهد کرد!
  5. مشتری قیمت شما را با قیمت رقبای تان مقایسه نمی کند!
  6. مشتری به شما علاقه ای ندارد و نخواهد داشت!

به محصول (کالا) و خدمات (سرویس ها) تان ،اعتماد کامل داشته باشید. تلاش کنید از هر جهت کامل باشید. مطمئن باشید در این صورت موفق خواهید شد.

سوال کاربر : از اصفهان بازاریاب استخدام می کنید؟

بله. لطفا فرم استخدام بازاریاب را تکمیل کنید. همکاران با شما تماس گرفته و مراحل را شرح خواهند داد. در صورت پذیرش، دفترچه راهنمای همکاری به ایمیل تان ارسال خواهد شد.

سوال کاربر : بازاریاب تلفنی استخدام می کنید؟

بله. البته برخی شرایط جهت استخدام بازاریاب تلفنی وجود دارد. لطفا فرم را تکمیل کرده و منتظر تماس همکاران باشید. جزئیات نحوه فعالیت در بخش بازاریابی تلفنی، به ایمیل تان ارسال می شود.

سوال کاربر : ساکن کرج هستم، امکان استخدام به عنوان بازاریاب وجود دارد؟

بله. لطفا سوابق و مستندات را برای مرکز ارسال نمایید. جهت دریافت راهنمایی های بیشتر به بخش ” تماس با ما ” مراجعه نمایید.

سوال کاربر : شرکت شما بازاریاب اینترنتی استخدام می کند؟

بله. لطفا فرم استخدام را تکمیل نموده و منتظر مصاحبه آنلاین باشید.

سوال کاربر : استخدام بازاریاب از تهران دارید؟

بله. تهران ظرفیت بالایی در ترجمه دارد. در صورت فعالیت اصولی و دقیق، درآمد بالایی خواهید داشت.

سوال کاربر : جهت استخدام و کار با شما بهترین روش جذب بازاریاب چیست؟

هر روشی که جلب رضایت و توجه مشتری را در پی داشته باشد مورد تایید وب ترنس است. روشی که ضمن افزایش اعتبار مرکز و پرستیژ کاری، درآمدزا باشد.

سوال کاربر : بازاریاب بوده و آماده به کارم، چطور می توانم استخدام شوم؟

لطفا ابتدا فرم همکاری را تکمیل نمایید. منتظر تماس همکاران باشید. با تشکر

سوال کاربر : نحوه کار با بازاریاب در شرکت شما به چه صورت است؟

تمامی توضیحات به صورت مفصل ارائه خواهد شد. اولین گام، تکمیل فرم همکاری جهت آغاز به کار است.

سوال کاربر : استخدام بازاریاب برای ترجمه فارسی به انگلیسی دارید؟

بله. در این بخش به تعداد زیادی بازاریاب نیاز داریم. در صورتی که از مهارت کافی برخوردارید سریعا استخدام خواهید شد. در بخش ترجمه فارسی به انگلیسی استخدام بازاریاب ترجمه سریع و خارج از نوبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *